Klient biznesowy
02. Małe i średnie przedsiębiorstwa
Etyka wykonywania zawodu
Kancelaria świadczy usługi przy zachowaniu należytej staranności, z wykorzystaniem umiejętności merytorycznych, wiedzy i wieloletniego doświadczenia w zakresie szeroko pojętych zagadnień prawnych.
Zespół Kancelarii działa zgodnie z najlepszą wiedzą, przy jednoczesnym uwzględnieniu interesów Klienta, z poszanowaniem jego renomy i dobrego imienia.
Prawnicy przestrzegają zasad etyki wykonywania zawodu, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa
i poufności.
Kancelaria ponosi pełną odpowiedzialność za osoby, którymi posługuje się przy świadczeniu usług.
Wynagrodzenie za usługi prawne dla małych i średnich przedsiębiorstw
Praktyka Kancelarii opiera się na stałej współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorcami, którzy konsultują swoje decyzje dotyczące zarówno kwestii wewnętrznych, korporacyjnych jak i biznesowych. Obsługa prawna polega na stałym, bieżącym doradztwie prawnym w szerokim obszarze tematycznym spraw związanych m. in. z windykacją wierzytelności, obrotem nieruchomościami, obsługą korporacyjną, pośrednictwem w zakresie zawierania, a następnie realizowania umów i porozumień, a także w zakresie postępowań administracyjnych.
Kancelaria świadczy usługi prawne na rzecz przedsiębiorców dostosowując je do ich indywidualnych potrzeb z uwzględnieniem ilości, stopnia skomplikowania i czasochłonności zagadnień prawnych zlecanych Zespołowi Kancelarii.
Co do zasady, po dokonanej analizie potrzeb przedsiębiorcy i wycenie usług dotyczących obsługi prawnej, strony określają średni miesięczny wymiar ilości zleceń i czas niezbędny do ich realizacji.
Koszt obsługi prawnej świadczonej na rzecz małych i średnich przedsiębiorców najczęściej rozliczany jest w formie miesięcznego ryczałtu.
Zespół Kancelarii zapewnia merytoryczne wsparcie przedsiębiorców w codziennym podejmowaniu decyzji biznesowych i ich realizacji, rozwiązywaniu pojawiających się problemów i wskazywaniu rozwiązań zgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.